Yordam
Yordam
Ro'yxatdan o'tish
Buyurtmani qanday rasmiylashtirish mumkin?
Yetkazib berish
To'lov
Buyurtmani qabul qilish
Almashtirish va qaytarish
Buyurtmani qanday rasmiylashtirish mumkin?
Buyurtmani qanday rasmiylashtirish mumkin?
Buyurtmani qanday qoldirish mumkin?
Mahsulotlarni savatchaga qo‘shing
Mahsulotning miqdorini va xususiyatlarini tekshiring: masalan, o‘lchami va rangi
«Buyurtma qoldirish» tugmasini bosing
«Buyurtma qoldirish» bo‘limida yetkazib berish usulini tanlang — buyurtmani qabul qilish punktida olish yoki kuryer orqali yetkazib berish
Buyurtmani qabul qiluvchi shaxsning maʼlumotlarini kiriting
Siz uchun qulay to‘lov usulini tanlang:
Onlayn: Click to‘lov tizimi orqali
Qabul qilishda: naqd pul yoki Uzcard / Humo kartasi orqali
Promokod mavjud bo'lsa, uni kiriting
Buyurtma to'lovi onlayn amalga oshirilgan holda, to'lov cheki to'lov tizimining monitoring bo'limida ko'rsatiladi. To'lov holatini buyurtmaning tafsilotlarida ko'rishingiz mumkin.
Rasmiylashtirilgan buyurtmaga mahsulot qo‘shish yoki uni olib tashlash mumkinmi?
Buyurtmani qabul qilish bir necha daqiqada davom etadi. Shuning uchun biz texnik jihatdan qoldirilgan buyurtmaga mahsulot qo'shish yoki o'chirish imkoniyatiga ega emasmiz.
Mahsulot qo‘shmoqchi bo‘lsangiz, yangi buyurtma qoldirishingiz kerak, bu holda siz buyurtmani birinchi buyurtma bilan birga olasiz. Agar mahsulotni rad etmoqchi bo‘lsangiz, mahsulotni qabul qilish vaqtida ulardan voz keching.
Buyurtmani qanday bekor qilish mumkin?
Buyurtma qoldirilganidan so‘ng, uni bekor qilish imkoni mavjud emas.
Buyurtmani bekor qilish imkoniyati haqida ma'lumot olish uchun qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.